خرید خانه تهران

خرید خانه تهران

خرید خانه تهران

خرید خانه تهران

خرید خانه تهران

پیوندها

اجاره ویلا در شمال از سایت موسم

چهارشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۹، ۰۳:۴۷ ب.ظ

با نزدیک شدن فصل بهار و آغاز تعطیلات نوروزی بازار سفر به شمال داغ شده و مسافرین  به دنبال اجاره ویلا در شمال هستند تا خستگی سالیانه را از تن بیرون کرده و در هوای لطیف و پاک شمال سال جدید را آغاز کنند. در این مطلب قصد داریم کمی درباره اجاره ویلا در شمال با شما عزیزان به گفتگو بپردازیم، تا پایان مطلب همراهمان باشید.

اجاره ویلا در شمال برای مسافرت های نوروزی

مسافرت به شمال

شمال کشور همه ساله در نوروز و آغاز فصل بهار، با آب و هوای معتدل و دلچسبش میزبان جمع کثیری از مسافرین نوروزی است. مسافرینی که برای فرار از آلودگی شدید هوا که این روزها مکرراً شاهد آن هستیم، راهی شمال شده تا در هوای لطیف بهاری شمال چند روزی را بیاسایند. برای مسافرینی که قصد سفر به این منطقه را دارند، اجاره ویلا در شمال بسیار حائز اهمیت است.

مسافرین عزیز در نظر داشته باشید اگر اجاره ویلا در شمال را به زمان مسافرت و پس از رسیدن به شمال موکول کنید، مسلماً با تراکم شدید جمعیت مسافرین و شلوغی جاده ها قادر نخواهید بود ویلای مناسب و دلخواه خود را پیدا کنید لذا بهتر است پیش از عزیمت اجاره ویلا در شمال را از طریق وب سایت موسم و به صورت آنلاین انجام دهید تا با خیال راحت در تعطیلات نوروزی راهی شمال شده و از به وجود آمدن هر گونه مشکل احتمالی که اجاره ویلا در شمال را برایتان دشوار می کند جلوگیری نمایید.

فقط کافیست مکان مورد نظر خود را انتخاب کرده و از طریق جستجو در وب سایت موسم ویلاهای موجود در آن منطقه را بررسی کرده و در صورتی که هر گونه سوالی داشتید می توانید با ارتباط با کارشناسان موسم سوال خود را مطرح کرده و مشاوره لازم را دریافت دارید. با اجاره ویلا در شمال به طریق آنلاین و از وب سایت موسم دیگر هیچ نگرانی بابت پیدا نکردن محل اقامت در شمال نخواهید داشت.

مکان های دیدنی شمال کشور برای سفرهای نوروزی

در سفر به شمال کشور بازدید از مناطق دیدنی استان های زیبا و سرسبز گیلان و مازندران را فراموش نکنید. در ادامه شما را با این مراکز تفریحی آشنا می کنیم.

مناطق دیدنی گیلان :

مناطق دیدنی گیلان

قلعه رودخان ، شیطان کوه، تالاب استیل، پارک جنگلی سراوان، امامزاده ابراهیم، پارک جنگلی گیسوم، روستای ماسوله، ساحل چاف و چمخاله، پل چوبی بندر کیاشهر، غار آویشوی، سرولات، لیلا کوه، پارک ملی بوجاق، دریاچه سقالکسار، باغ محتشم و عمارت کلاه فرنگی، تالاب انزلی، ساحل قو، موزه میراث روستایی، تله کابین لاهیجان، تالاب امیر کلایه، آبشار لوندویل، باغ پرندگان، ساحل کاسپین و…

رومیتا سامانه اجاره روزانه ویلا ، اجاره سوئیت و اقامتگاه در سراسر ایران است که با هدف ایجاد تجربه سفری متفاوت، با کیفیت و مطمئن برای مسافران ایجاد گردیده است. رومیتا با تاکید بر احراز هویت میزبان ها و همکاری با میزبان های تایید شده موفق به تضمین فرآیند رزرو اقامتگاه شده و ضمن ارائه پشتیبانی 24 ساعته و ضمانت برگشت وجه و امکان کنسلی، اطمینان مسافران محترم را برای انجام رزرو اینترنتی جلب نموده است. سایت رومیتا با جذب 3900 اقامتگاه در 176 شهر ایران توانسته در زمینه اجاره ویلا، اجاره آپارتمان مبله، رزرو سوئیت و رزرو اقامتگاه بوم گردی و روستایی پاسخگوی سلایق مسافران باشد. رومیتا ،علاوه بر ارائه اطلاعات کامل و مطمئن از هر اقامتگاه، با ایجاد امکان ارسال پیام بین مسافر و میزبان، انتخاب را برای مسافران ساده تر میکند و سعی بر این دارد که هر مسافر با انتخاب واحدی متناسب با سلیقه و خواسته اش "حس خوب خونه" را با اقامتی لذت بخش و مطمئن و به دوراز هرگونه مشکلی تجربه کند. بهترین انتخاب برای اقامت در بندر انزلی اجاره ویلا انزلی و سوئیت بصورت روزانه میباشد. سایت رومیتا با ارائه واحد های با کیفیت به صورت ویلاهای ساحلی در انزلی ، ویلاهای استخردار و اقتصادی در انزلی انتخاب را برای مسافران ساده کرده، تنوع و کیفیت اقامتگاه آماده رزرو برای مسافران قابل مشاهده میباشد.

مناطق دیدنی مازندران :

مناطق دیدنی مازندران

دریاچه ممرز، آبشار اوین، جنگل دالخانی، آبشار شاهان دشت، جنگل دوهزار، تالاب حمید آباد، دریاچه شور مست، آبشار یخی، آبشار و جنگل پلنگ دره، قلعه مارکوه، پناهگاه حیات وحش سمسکنده، روستای کندلوس، جنگل سه هزار، پارک جنگلی سی سنگان، پارک جنگلی نمک آبرود، تله کابین نمک آبرود، پارک جنگلی نور، مجموعه تاریخی فرح آباد، پناهگاه حیات وحش دشت ناز، باغ شاه، تالای لپو و پنگان، موزه تاریخی رامسر و…

بهترین انتخاب برای اقامت در بندر انزلی اجاره ویلا انزلی و سوئیت بصورت روزانه میباشد. سایت رومیتا با ارائه واحد های با کیفیت به صورت ویلاهای ساحلی در انزلی ، ویلاهای استخردار و اقتصادی در انزلی انتخاب را برای مسافران ساده کرده، تنوع و کیفیت اقامتگاه آماده رزرو برای مسافران قابل مشاهده میباشد.

در سفر نوروزی به شمال کشور لوازم زیر را به همراه داشته باشید :

لباس گرم، چتر، چادر مسافرتی، کلاه آفتاب گیر، کرم ضد آفتاب، اسپری و قرص حشره کش، پماد و لوسیون قبل و بعد از گزش حشرات و…

سوغاتی های شمال کشور

در سفر نوروزی خرید سوغاتی های اصیل شمالی را فراموش نکنید.

سوغات گیلان:

سوغات گیلان

  • خوراکی ها : رشته خشکار، کلوچه فومن، چای لاهیجان، پنیر سیاه مزگی، زیتون، ماهی سفید، بادام زمینی و…
  • صنایع دستی : حصیر بافی، چادر شب، رشتی دوزی و…

سوغات مازندران :

سوغات مازندران

  • خوراکی ها : پشت زیک، آغوز نون، رشته به رشته، قماق، برنجک، کماج مازندرانی، نان ییلاقی و…
  • صنایع دستی : حصیر بافی، گلیم بافی، جاجیم بافی، سفالگری و…

 

بهترین انتخاب برای اقامت در بندر انزلی اجاره ویلا انزلی و سوئیت بصورت روزانه میباشد. سایت رومیتا با ارائه واحد های با کیفیت به صورت ویلاهای ساحلی در انزلی ، ویلاهای استخردار و اقتصادی در انزلی انتخاب را برای مسافران ساده کرده، تنوع و کیفیت اقامتگاه آماده رزرو برای مسافران قابل مشاهده میباشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی