خرید خانه تهران

خرید خانه تهران

خرید خانه تهران

خرید خانه تهران

خرید خانه تهران

پیوندها

بهترین رستوران های کیش با آدرس و تلفن

دوشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۹، ۰۳:۴۸ ب.ظ

جزیره کیش یکی از مناطق گردشگری پرطرفداراست که به دلیل داشتن سواحل زیبا و ناب, انواع مجتمع های تجاری و گردشگری  و همچنین بازی های آبی مهیج و بسیار متنوع سالانه پذیرای تعداد زیادی گردشگر است.

جزیره کیش آب و هوای گرم و مرطوبی دارد با این حال در تمام فصول مسافران زیادی را جذب می کند.

تفریحات فراوان در این جزیره ی کوچک حسابی سرتان را گرم میکند اما انتخاب بهترین رستوران های کیش برای صرف غذا نیز نکته مهمی در سفر به کیش است. مفهموم بهترین رستوران برای هرکس می تواند متفاوت باشد. کیفیت و نوع غذا ، محیط خوب، دسترسی مناسب و قیمت با توجه به در نظر گرفتن قیمت غذا در کیش نکاتی هستند که ما برای انتخاب بهترین رستوران های کیش به آنها خواهیم پرداخت.

دغدغه ی خوردن غذای با کیفیت و متنوع در همه ی سفرها با ما است، پس در این بلاگ همراه ما باشید تا بهترین رستوران های کیش را با هم بشناسیم.  

رستوران رویال استار کیش

 رویال استار یکی از شیک ترین رستوران های کیش است, این رستوران ایرانی اروپایی تازه تاسیس منویی کامل برای همه ی وعده های غذایی دارد. موزیک زنده، پارکینگ، وای فای، زمین بازی و منوی کافی شاپ از آپشن های خوب این رستوران است. اگر می خواهید تجربه خوردن غذایی با کیفیت بالا و سرویس دهی خوب را داشته باشید رویال استار یکی از بهترین هاست. البته که قیمت این رستوران به نسبت کمی بالا است.

آدرس رستوران رویال استار کیش: بلوارصدف، فاز ۱، ساختمان بساک، طبقه سوم.

تلفن رستوران رویال استار کیش: ۴۴۴۴۱۰۵۳-۰۷۶

برای خواندن نظرات مردم درباره ی این رستوران میتوانید به سایت فیدیلیو مراجعه کنید.

رستوران توتی فروتی کیش 

اگر می خواهید تجربه غذا خوردن با منظره دریا و محیطی جذاب را داشته باشید توتی فروتی یکی از بهترین هاست.

این رستوران که در سال ۱۳۸۴ تاسیس شده در کنار اسکله تفریحی جدید جزیزه قرار دارد. فضای باز این رستوران در بالای بام آن با چوب طراحی شده و یکی از جاذبه های گردشگری کیش محسوب می شود.

سایت رومیتا واحد های با کیفیت زیادی را که همه دارای میزبان های حرفه ای هستند جهت اقامتی دلپذیر به شما معرفی می کند و به راحتی می توانید برای اجاره ویلا کیش و همچنین اجاره سوئیت کیش از طریق سایت موسم اقدام کنید.

در رابطه با رنج قیمت این رستوران باید این نکته را در نظر بگیریم که قیمت غذا در کیش ممکن است نسبت به شهرستان ها بالاتر باشد و این رستوران هم از همین قانون تبعیت می کند.

آدرس رستوران توتی فروتی کیش: کیش، انتهای بلوار دریا

شماره تماس رستوران توتی فروتی کیش: ۷۶۹۸۴۵۴-۰۷۶

رستوران میر مهنا کیش

رستوران میر مهنا از جمله رستوران های معروف کیش است که در همه ی زمینه های رستوران داری جزء بهترین ها است. منوی این رستوران شامل انواع غذاهای دریای و کبابی است که با سرویس دهی بالا برای شما تدارک دیده شده است. برخورد خوب و حرفه ای پرسنل، اجرای موزیک زنده و فضایی آرام و شیک از جمله ویژگی های این رستوران است.

سایت رومیتا واحد های با کیفیت زیادی را که همه دارای میزبان های حرفه ای هستند جهت اقامتی دلپذیر به شما معرفی می کند و به راحتی می توانید برای اجاره ویلا کیش و همچنین اجاره سوئیت کیش از طریق سایت موسم اقدام کنید.

یرمهنا در کنار ساحل قرار دارد و منظره ی زیبایی را هنگام غذا خوردن دارا است. 

آدرس رستوران میر مهنا کیش: کیش، نوار ساحلی، کنار هتل تاپ رز 

شماره تماس رستوران میر مهنا کیش: ۰۷۶۴۴۴۲۲۸۵۵

رستوران سنتی پایاب کیش

مجموعه تاریخی پایاب کیش یکی از مکان های جذاب گردشگری کیش است. دراین مجموعه رستوران سنتی پایاب قرار دارد. از ویژگی های این رستوران می توان به منویی سنتی و بین المللی با کیفیت بالا، فضایی آرامش بخش و جذاب، پخش موزیک زنده و چایخانه اشاره کرد.

آدرس رستوران سنتی پایاب کیش: میدان المپیک، بلوار المپیک

شماره تماس رستوران سنتی پایاب کیش: ۴۴۴۲۳۶۳۸-۰۷۶

رستوان کوه نورکیش 

کوه نور یکی از رستوران هایی است که فضایی آرام همراه با نور پردازی خاص دارد. این رستوران دارای نمای داخلی صخره ای و منویی متنوع است.این محیط دلپذیر را به شما پیشنهاد میکنیم. 

آدرس رستوان کوه نورکیش: کیش, میدان امیرکبیر

شماره تماس رستوان کوه نورکیش: ۰۷۶۴۴۴۲۴۸۰۸

رستوران فودلند کیش

اگر جمعی با سلایق متفاوت در غذا خوردن هستید رستوران فودلند را به شما پیشنهاد می کنیم. فودلند رستورانی با ۲۰۰۰ متر مساحت است که ۳ سالن با ۳ سبک متفاوت دارد. تنوع غذا و پیش غذا در این مجموعه بسیار زیاد است و منوی آن مورد علاقه ی همه سلایق است. در این رستوران فست فود های برند هم وجود دارد. 

آدرس رستوران فودلند کیش: بازار مرجان، غرفه های ۷۷ تا ۹۹

شماره تماس رستوران فودلند کیش: ۰۷۶۴۴۴۶۶۳۶۰

رستوران پدیده شاندیز کیش

تقریبا همه رستوران های شاندیز را که در شهرها شعبه دارد می شناسند. این رستوران منویی با تنوع و کیفیت بالا دارد و شیشلیک های آن در همه شعب آن پرطرفدار است. از دیگر ویژگی های این رستوران محیطی آرام و دلچسب و پرسنل حرفه ای و خوش برخورد است همچنین دراین رستوران یک لنگر ۱۰۰ تنی قرار دارد که تبدیل به نمادی خاص برای رستوران شده است.

سایت رومیتا واحد های با کیفیت زیادی را که همه دارای میزبان های حرفه ای هستند جهت اقامتی دلپذیر به شما معرفی می کند و به راحتی می توانید برای اجاره ویلا کیش و همچنین اجاره سوئیت کیش از طریق سایت موسم اقدام کنید.

آدرس رستوران پدیده شاندیز کیش: بلوار جهان، پشت هتل مارینا پارک

شماره تماس رستوران پدیده شاندیز کیش: ۰۷۶۴۴۴۷۱۰۶۸

رستوران عمو اکبر کیش

رستوران عمو اکبر یک رستوران بومی و قدیمی است که فارق از ظاهر ساده اش به دلیل طعم خوب و کیفیت بالای غذا هایش طرفداران زیادی دارد و جزء بهترین ها است. منوی پرطرفدار این رستوران شامل غذاهای دریایی تازه مثل ماهی و میگو است.

آدرس رستوران عمو اکبر کیش: بلوار فردوسی، روبروی بازار پانیذ، مجتمع حافظ

شماره تماس رستوران عمو اکبر کیش: ۰۷۶۴۴۲۴۳۹۶

برای خواندن نظرات مردم درباره ی رستوران عمو اکبر کیش می توانید به لینک زیرمراجعه کنید.

نظرات مردم در رابطه با کیفیت غذا و قیمت غذا در رستوران عمو اکبر کیش

رستوران خانه اسپاگتی کیش

خانه اسپاگتی همانطور که از اسمش پیدا است رستورانی ایتالیایی با محیطی دنج و دوستانه است. از ویژگی های این رستوران ارسال غذا، اجرای موزیک زنده شبانه و منویی با قیمت های مناسب است.

آدرس رستوران خانه اسپاگتی کیش: هتل پارامیس، طبقه زیر همکف 

شماره تماس رستوران خانه اسپاگتی کیش: ۰۹۳۴۷۶۹۹۰۱۴

رستوران نهنگ سفید کیش

اگر به دنبال خوردن غذاهای دریایی در کنار دریا هستید نهنگ سفید یکی از بهترین هاست. همچنیین منوی این رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی و بین المللی است. این رستوران با منظره ی جذاب دریا و سرویس خوب از رستوران های گران جزیره است.

سایت رومیتا واحد های با کیفیت زیادی را که همه دارای میزبان های حرفه ای هستند جهت اقامتی دلپذیر به شما معرفی می کند و به راحتی می توانید برای اجاره ویلا کیش و همچنین اجاره سوئیت کیش از طریق سایت موسم اقدام کنید.

آدرس رستوران نهنگ سفید کیش: پشت بازار مریم، نوار ساحلی

شماره تماس رستوران نهنگ سفید کیش: ۰۷۶۴۷۶۹۳۷۵۴

فست فود هشتگ کیش  

اگر به دنبال تجربه طعمی بی نظیر در فضایی با طراحی خاص هستید ما فست فود هشتگ را پیشنهاد می کنیم. این رستوران فضایی گرم و صمیمی دارد و با غذاهایی وسوسه انگیز طرفداران زیادی را جذب کرده است.

این فست فود در کنار کارتینگ کیش قرار دارد.

آدرس فست فود هشتگ کیش: بلوار خلیج فارس

شماره تماس فست فود هشتگ کیش: ۰۷۶۴۴۴۶۷۶۳۶

امیدواریم که این مطلب شما را در انتخاب بهترین رستوران از دید خودتان و مسافران قبلی جزیره زیبای کیش یاری دهد. تفریحات ، زیبایی ها و رستوران های درجه یک جزیره کیش کم نیست و از جذابیت های این جزیره است اما با توجه به قیمت غذا در کیش که چندان پایین نیست و هم چنین قیمت بالای بلیط هواپیما و رزرو هتل ما میتوانیم پیشنهاد اقتصادی تری به شما بدهیم. با اجاره ویلا در کیش و یا اجاره سوئیت در کیش به جای رزرو هتل می توانید در یک سفر دسته جمعی در هزینه اقامتتان صرفه جویی کنید. امکان آشپزی در اقامتگاههای شخصی از جمله مزایایی است که هزینه ی صرف غذا در رستوران های گران قیمت این شهر را حداقل برای چند وعده کاهش می دهد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی