خرید خانه تهران

خرید خانه تهران

خرید خانه تهران

خرید خانه تهران

خرید خانه تهران

پیوندها

بهترین مراکز خرید تبریز از دید مسافران

شنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۹، ۰۲:۵۸ ب.ظ

تبریز یکی از شهرهای اصیل ایران است که آب و هوای دلچسب و مکان های دیدنی آن همیشه جاذب مسافران زیادی بوده است. خرید کردن بخشی جدا نشدنی از برنامه سفر مسافران این شهر است چرا که یکی دیگر از قطب های گردشگری تبریز صنایع دستی و سوغاتی هایش است علاوه بر این گشت و گذار در مراکز خرید تبریز و مجتمع های تجاری تفریحی این شهر می تواند یکی از لذت های سفر به تبریز نیز باشد, در این بلاگ با تعدادی از بهترین مراکز خرید تبریز آشنا می شویم.

 

مجتمع تجاری تفریحی لاله پارک

لاله پارک یکی از لوکس ترین و معروفترین مجتمع های تجاری، تفریحی و اقامتی در تبریز است که شامل پارکینگی ۳ طبقه نیز می باشد. لاله پارک هتل ۵ ستاره کایا را در خود جای داده است که از هتل های زنجیره ای ترکیه می باشد. واحد های تجاری لاله پارک در ۶ طبقه و ۱۲۰ فروشگاه عرضه کننده انواع پوشاک، کیف و کفش، هایپر مارکت، کالاهای لوکس و برند های مطرح داخلی و خارجی هستند. از دیگر ویژگی های تفریحی لاله پارک می توان به سینما، فود کورت و شهربازی نیز اشاره کرد.

رومیتا در سفرتان به تبریز از اقامت تا برنامه ریزی و تفریح در سفر کنارتان خواهد بود. برای اجاره سوئیت تبریز به ما سر بزنید. چرا که با بیشترین تنوع و بالاترین کیفیت انتخاب را برایتان ساده می کنیم.

آدرس: تبریز، میدان شهید فهمیده

 

مرکز خرید جواهر تبریز

جواهر تبریز یکی از مراکز تجاری تفریحی زیبا با طراحی مدرن در تبریز است. این مجتمع به شکل پل بر روی بلوار و رودخانه میدان چای بنا شده است. جواهر تبریز با بیش از ۶۰ واحد تجاری عرضه کننده انواع کالاها از جمله پوشاک بانوان، آقایان و کودکان، لوازم آرایشی بهداشتی، زیور آلات، لوازم خانگی و هایپر مارکت است. از دیگر ویژگی های این مجتمع وجود سینما، رستوران و کافی شاپ و شهربازی است.

آدرس: تبریز، آبرسان، ابتدای بلوار استاد شهریار

 

برج نور

برج نور یکی از مراکز تجاری، ادرای شیک و زیبا در تبریز است که معماری مدرن و لوکس دارد. این برج ۲۵ طبقه شامل ۱۳۰ واحد تجاری در ۳ طبقه، ۱۱۲ واحد اداری و ۴ سالن همایش است. علاوه بر این یک رستوران گردان و فود کورت از دیگر خدمات موجود در برج نور است. در واحد های تجاری این مجتمع انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی بهداشتی و زیورآلات عرضه می شود. 

موسم واحد های با کیفیت زیادی را که همه دارای میزبان های حرفه ای هستند جهت اقامتی دلپذیر به شما معرفی می کند و به راحتی می توانید برای اجاره ویلا تبریز و همچنین اجاره سوئیت تبریز از طریق سایت موسم اقدام کنید.

 

آدرس: تبریز، آبرسان، فلکه دانشگاه

 

مجتمع تجاری تفریحی ستاره باران

ستاره باران یکی از بهترین و محبوب ترین مراکز خرید تبریز است که طراحی کاملا مدرن و زیبا دارد. این مجمع با ۵ طبقه و ۹۰ واحد تجاری عرضه کننده کالاهای متنوع و با کیفیت است. جالب است که یکی از طبقه های ستاره باران کاملا به مادر و کودک اختصاص داده شده است. در این مرکز خرید انواع کالاها از جمله پوشاک بانوان، آقایان، کودکان، لوازم کودک و سیسمونی، لوازم آرایشی بهداشتی و زیورآلات عرضه می شود. از دیگر بخش های ستاره باران می توان به آرایشگاه، آتلیه، سالن جشن تولد، هایپر مارکت و ۴ سالن سینما اشاره کرد. همچنین فود کورت و شهربازی برای کودکان نیز در این مجتمع تعبیه شده است. این مجموعه تجاری تفریحی امکانات زیادی را برای گذراندن اوقات خوش برای شما در نظر گرفته است.

آدرس: تبریز، میدان جهاد، خیابان ۲۲ بهمن، روبروی شرکت نفت

 

برج شهر

برج شهر یکی دیگر از مراکز خرید زیبا در تبریز است که معماری جالب دارد. طبقات این برج به صورت مارپیچ  شیبدار ساخته شده است و شما با طی کردن مسیر خود به خود به طبقات بالا تر می روید. برج شهر با بیش از ۱۰۰ واحد تجاری عرضه کننده انواع کالاهای باکیفیت از جمله پوشاک است. همچنین شامل رستوران و کافی شاپ هم می باشد که شما می توانید بعد از یک خرید خوب در آنجا استراحت کنید. رومیتا در سفرتان به تبریز از اقامت تا برنامه ریزی و تفریح در سفر کنارتان خواهد بود. برای اجاره سوئیت تبریز به ما سر بزنید. چرا که با بیشترین تنوع و بالاترین کیفیت انتخاب را برایتان ساده می کنیم.

آدرس: تبریز، بلوار ۲۹ بهمن

 

مرکز خرید اطلس

اطلس یکی از لوکس ترین و بهترین مراکز خرید تبریز که بعد از مجتمع لاله پارک در رتبه دوم قرار میگیرد. این مجموعه با بیش از ۱۰۰ واحد تجاری دارای نمایندگی برند های مطرح بین المللی می باشد که عرضه کننده ی انواع پوشاک و کالاهای مورد نیاز شما هستند. این مجتمع معماری مدرن و بسیار زیبا دارد و شامل ۴ طبقه پارکینگ است. علاوه براین اطلس امکاناتی نظیر فودکورت، سالن ورزشی، استخر، هایپر مارکت و سالن نمایشگاهی را نیز دارا می باشد.

موسم واحد های با کیفیت زیادی را که همه دارای میزبان های حرفه ای هستند جهت اقامتی دلپذیر به شما معرفی می کند و به راحتی می توانید برای اجاره ویلا تبریز و همچنین اجاره سوئیت تبریز از طریق سایت موسم اقدام کنید.

آدرس: تبریز، بلوار ولیعصر، خیابان همافر غربی، میدان اطلس

 

مرکز خرید رشدیه

مرکز خرید رشدیه با ۳ طبقه و ۲۵۰ واحد تجاری عرضه کننده انواع کالاهای همچون پوشاک زنانه، مردانه و کودکانه، لباس مجلسی، لوازم آرایشی بهداشتی، لوازم خانگی و زیورآلات است. از دیگر امکانات مرکز خرید رشدیه پارکینگ با ظرفیت ۴۰۰ خودرو، رستوران و کافی شاپ می باشد. رومیتا در سفرتان به تبریز از اقامت تا برنامه ریزی و تفریح در سفر کنارتان خواهد بود. برای اجاره سوئیت تبریز به ما سر بزنید. چرا که با بیشترین تنوع و بالاترین کیفیت انتخاب را برایتان ساده می کنیم.

آدرس: تبریز، شهرکی رشدیه، میدان شهید فهمیده

 

مرکز خرید والمان

مرکز خرید والمان که در خیابانی به همین نام قرار دارد  با بیش از ۴۰۰ واحد تجاری یکی از بزرگترین و معروفترین مراکز خرید در تبریز است. واحد های تجاری این مجتمع عرضه کننده انواع پوشاک و لوازمات مورد نیاز شما می باشد. از دیگر امکانات والمان می توان به رستوران و کافی شاپ، کافی نت، کتاب فروشی، هایپر مارکت و پارکینگ اشاره کرد.

آدرس: تبریز، خیابان والمان

از دیگر مراکز خرید تبریز میتوان مجتمع تجاری تفریحی رویال و بازار تاریخی تبریز را نام برد که اگر در سفرتان وقت کافی دارید دیدنشان خالی از لطف نیست. امیدواریم که این مطلب شما را با مراکز خرید معروف تبریز آشنا کرده باشد تا بتوانید انتخاب کنید که در سفرتان به این شهر زیبا از کدام مراکز خرید بازدید کنید. رومیتا در سفرتان به تبریز از اقامت تا برنامه ریزی و تفریح در سفر کنارتان خواهد بود. برای اجاره سوئیت در تبریز به ما سر بزنید. چرا که با بیشترین تنوع و بالاترین کیفیت انتخاب را برایتان ساده می کنیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی